воскресенье, 12 мая 2013 г.

"იქნებ ვაზია სამშობლო..."

__ შევისწავლეთ მოთხრობები: "ვაზი" ( ძველი იგავის მიხედვით) და " ვაზი და გლეხკაცი" (ლეონარდო და ვინჩი). მოსწავლეებმა გადაწყვიტეს მეტი შეეტყოთ ქართველისა და ვაზის ისტორიაზე და გადავწყვიტეთ ტექნოლოგიების გამოყენებით ინტერნეტში მოგვეძიებინა ინფორმაციები. ჩამოვწერეთ თემები და გადავინაწილეთ ჯგუფებში დავალებები. მოსწავლეებს დავეხმარე მოძიებული ინფორმაციის დახრისხებასა და გადამუშავებაში. პრეზენტატორებმა ჯგუფის სახელით შეადგინეს  პრეზენტაციები და წარმოადგინეს ისინი.
__ "ვაზი და მისი ჯიშები"_ ნინი გიორგაძე.
 

View more presentations or Upload your own.

__ "წმინდა ნინო და ვაზის ჯვარი" __ ელენე ძიძიგური




View more presentations or Upload your own.

__ საგალობელი  "შენ ხარ ვენახი" __ გივიკო მიქაუტაძე.





  
View more presentations or Upload your own.


__ "ვაი ქართულ ხუროთმოძღვრებაში" __ გაგა რაზმაძე 





 
View more presentations or Upload your own.

__ "ქართული მარანი" _ ნიკა ლოსაბერიძე 






 
View more presentations or Upload your own.

__ "რთველი საქართველოში" _ ლუკა გაბუნია






View more presentations or Upload your own.

__ გიორგი დონღვანმა თავის პრეზენტაციაში აგვიხსნა თუ  "რატომ დავირქვით  ქართველები"



  


View more presentations or Upload your own.


__ ლუკა ჟურასკიმ და ზურა ცინაძემ შექმნეს კედლის გაზეთი, რომელშიც განათავსეს  საინტერესო ინფორმაციები და ლამაზად გააფორმეს.





___მოვამზადეთ ღონისძიება, რომელიც მივუძვენით ვაზისა და ქართველი კაცის ურთიერთობას. ვესტუმრეთ ქუთაისის ისტორიულ მუზეუმს, სადაც თბილად მიგვიღეს და იქ მოვახდინეთ ჩვენი პროექტის პრეზენტირება.































__ღონისძიების შემდეგ მოსწავლეებმა დიდი ინტერესით დაათვალიერეს ისტორიული მუზეუმი და გაეცვნენ იქ დაცულ ექსპონატებს. სკოლაში დაბრუნების შემდეგ დაწერეს თავიანთი შთაბეჭდილებები.



     



 



















































































































































































































































































































.

Комментариев нет:

Отправить комментарий