воскресенье, 12 мая 2013 г.

სალამურას თავგადასავალი




1                                 პროექტის სახელწოდება: არჩილ სულაკაურის ლიტერატურულ  
                                                   ზღაპარი   „სალამურას   თავგადასავალი“.

    
    პროექტის მთავარი იდეა:   ბავშვებმა მოიძიონ  ინფორმაცია:   

                 ა)  ლიტერატურული ჟანრის _ ზღაპრის -  შესახებ;

                 ბ) არჩილ სულაკაურის ცხოვრებისა და მოღვაწეობის შესახებ;

                 გ) წაიკითხონ ზღაპარი „სალამურას თავგადასავალი“.

   პროექტის აქტუალობა:  წიგნის პოპულარიზაცია და კითხვის      კულტურის დამკვიდრება.
 პროექტის მიზნები: წარმოდგენა შეექმნათ ლიტერატურული ჟანრის _ ზღაპრის _  წარმოშობისა და გავრცელების შესახებ; განასხვავონ ხალხური და ლიტერატურული ზღაპარი; გამოხატონ საკუთარი დამოკიდებულება ზღაპრის პერსონაჟების შესახებ.

                                მონაწილეთა ასაკი: 7-8 წელი (II კლასი).

                                 ვადები/ხანგრძლივობა: ერთი სემესტრი (იანვარი-ივნისი).
                            მოსალოდნელი შედეგები: ბავშვებს უღვივდებათ ინტერესი ზღაპრისადმი; ინტერნეტში იძიებენ ინფორმაციას ზღაპრის წარმოშობის შესახებ; ეცნობიან არჩილ სულაკაურის ბიოგრაფიას. მოძიებული ინფორმაციის გამოყენებით ქმნიან სლაიდებს, ელექტრონულ ჟურნალს: „სალამურას თავგადასავალი“.
         პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები: არჩილ სულაკაურის  ზღაპარი „სალამურას თავგადასავალი“, ზღაპრის მიხედვით შექმნილი ნახატი- ფილმი, ინტერნეტსი ჩართული ნეთბუქები, ფერადი ფანქრები, ფორმატის ქაღალდები, წებო, მაკრატელი.

                  პროექტის მსვლელობა: ვკითხულობთ ზღაპარს და  ვარჩევთ წაკითხულს; ვმსჯელობთ პერსონაჟების საქციელზე; ვხატავთ ილუსტრაციებს ზღაპრის სიუჟეტიდან გამომდინარე; ნეტბუქში ვამზადებთ სლაიდებს; ვარჩევთ საინტერესო ეპიზოდებს და ვდგამთ მინისცენებს და ბოლოს ვახდენთ მათ პრეზენტაციას.

               ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სტრატეგიის გამოყენება ინფორმაციის მოსაძიებლად და კონკრეტული საკითხის დასამუშავებლად. ბავშვები ამზადებენ და წარმოადგენენ მასწავლებლის დახმარებითა და საკუთარი სურვილით შერჩეულ როლებს.


         პროექტის ხელ-ლი: მ. დათუაშვილი




შეფასების სქემა
კრიტერიუმი
სუსტი
საშუალო
კარგი
კითხულობს ზღაპარს, გადმოსცემს შინაარსს, მსჯელობს პერსონაჟების შესახებ



ნახატით გადმოსცემს ზღაპრის სასურველ ეპიზოდს



სწავლობს როლს და მონაწილეობს ღონისძიებაში



ჯგუფურ მუშაობაში აქტიურადაა ჩართული



იყენებს ისტ-ის ტექნოლოგიებს





Комментариев нет:

Отправить комментарий