პროექტის სახელწოდება: "იქნებ ვაზია სამშობლო..."
პროექტის მთავარი იდეა: ბავშვებმა მოიძიონ ინფორმაცია შემდეგ საკითხებზე:
· ვაზი და მისი ჯიშები;
· წმინდა ნინო და ვაზის ჯვარი;
· საგალობელი „შენ ხარ ვენახი“,
· ვაზი ქართულ ხუროთმოძღვრებაში;
· ქართული მარანი;
· რთველი საქართველოში;
· შექმნან ელექტრონული ჟურნალი,
კედლის გაზეთი, ნახატების გამოფენა.
პროექტის აქტუალობა:
ა) გააცნობიერონ, რომ საქართველო ვაზის ქვეყანაა და მასთან დაკავშირებულია უძველესი ტრადიციები;
ბ) მოახდინონ ტექნოლოგიის გამოყებებით შთაბეჭდილების გაზიარება.
პროექტის მიზნები:
წარმოდგენა შეექმნათ, თუ რატომ არის საქართველოში დამკვიდრებული ვაზის კულტი.
მონაწილეთა ასაკი: 8-9 წელი.
ვადები/ხანგრძლივობა: I სემესტრი ( ნოემბერ-დეკემბერი)
მოსალოდნელი შედეგები:
ბავშვები ინტერნეტში, ბიბლიოთეკაში იძიებენ ინფორმაციას ვაზის შესახებ; ეცნობიან მასთან დაკავშირებულ ტრადიციებს, მოძიებული ინფორმაციის გამოყენებით ქმნიან სლაიდებს, ელექტრონულ ჟურნალს, ალბომს, კედლის გაზეთს.
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები: ინტერნეტში ჩართული ნეთბუქები, ენციკლოპედია, ფერადი ფანქრები, ფორმატის ქაღალდები, წებო, მაკრატელი, პროექტორი.
პროექტის მსვლელობა:
მასალის
მოძიება, სლაიდების შექმნა, ჩანახატების გაკეთება, ქუთაისის ისტორიულ მუზეუმში
ვიზიტი, პრეზენტაცია, კედლის გაზეთი, გამოფენის მოწყობა.
ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
·
მოსწავლე იყენებს ქართულის, ბუნების, ხელოვნებისა და მუსიკის გაკვეთილებზე მიღებულ ცოდნას;
·
მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სტრატეგიის გამოყენება ინფორმაციის მოსაძიებლად და კონკრეტული საკითხის დასამუშავებლად.
პროექტის ხელმძღვანელი: მ. დათუაშვილი.
შეფასების
სქემა
კრიტერიუმი
|
2-3
|
4-5
|
6-7
|
8-9-10
|
ინფორმაციის შეგროვება/
დახარისხება
|
უჭირს ინფორმაციის
მოძიება და დახარისხება
|
ზოგჯერ აგროვებს ინფორმაციას, მაგრამ
უჭირს დახარისხება
|
ყოველთვის აგროვებს ინფორმაციას, მაგრამ ზოგჯერ უჭირს დახარისხება
|
ყოველთვის აგროვებს
საჭორო ინფორმაციას და ახარისხებს დამოუკიდებლად
|
ჯგუფში თანამშრომლობა/
აქტიურობა
|
არ აქტიურობს, მეტ-ნაკლებად ერთვება
ჯგუფურ მუშაობაში
|
ანგარიშს არ უწევს ჯგუფის წევრებს,
ასრულებს მხოლოდ სასურველ სამუშაოს
|
აქტიურად თანამშრომლობს ჯგუფის
წევრებთან, ასრულებს მითითებებს
|
ყოველთვის აქტიურია, თანამშრომლობს
ჯგუფის წევრებთან და მონაწილეობას იღებს ჯგუფის ორგანიზებულ მუშაობაში
|
პრეზენტაცია
|
უჭირს მასალის წარმოდგენა, საუბრობს
დაბნეულად
|
მასალას კარგად წარმოადგენს, მაგრამ
ზოგჯერ სათქმელს წყვეტილად გადმოსცემს
|
მასალას საკმაოდ კარგად წარმოადგენს,
მაგრამ აკლია ლაკონურობა
|
მასალას კარგად წარმოადგენს, ლაპარაკობს ლაკონურად და
დამაჯერებლად
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий